Troika-3blå Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Da beveger jeg meg inn her, og håper på at jeg får være her en god stund:) Jeg testet positivt i dag, etter 9 mnd med prøving. Jeg har to gutter fra før, og har hatt to svangerskap med kvalme (siste var heavy), og er spent på hvordan dette går:) Blir koselig å følge dere her inne! Foreløpig termin er 3.november.
Mikkemafian Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Velkommen hit:) Tror jeg husker nicket ditt fra bli gravid?? Uansett, håper du får være her inne akkurat så lenge som du skal!!!
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 gratulere så masse! Testet positivt idag jeg, er kjempeglad! Jeg har regnet ut min termin til å være rundt 5 november
♥Axinija♥ Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer så mye!! Velkommen skal du være......
Zeke Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer så masse,dette skal nok gå bra, det er jo ikke sikkert at du blir kvalm denne gangen. mine svangerskap har vært veldig forskjelige. lykke til
Troika-3blå Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2009 Tusen,tusen takk for velkomsthilsner! Ja, det stemmer at jeg har vært på Bli-gravid-sidene oxo, dog ikke så mye de siste mnd. Hadde nesten mistet håpet:) Testet i dag mest for å sjekke at det ikke hadde gått denne mnd heller. Og blei overraska gitt!!! Håper vi som har termin i beg. av november kan følge hverandre, koselig å ha noen å dele tanker og erfaringer med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå