Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har lest for babyen min siden vi kom hjem fra sykehuset så og si... I starten satt jeg ved siden av vogna og leste høyt fra små rimbøker, etterhvert som han er blitt eldre har vi avansert til litt mer bildebøker o.l. Nå er han 8 mnd gammel og vi leser masse, flere ganger om dagen:) Leser albert åberg, thomas toget, tassen, thomas og emma bøkene osv. Og han ELKSER det, sitter på fanget mitt og blar i sidene, tar på bildene og lager lyder for hvert bilde når jeg leser. Han sitter dørgende stille og følger med på bilder og det jeg leser. Svigermor og mamma leser ogdå for ham og syns dette er flott for leseiveren når han blir eldre. Men venner og andre som har barn (barselgruppe osv) syns jeg kaster bort tiden og at sønnen min ikke får noe utav det. Men han liker det jo så godt, og jeg forventer jo ikke at han skal skjønne noe av dette, men han liker å sitte å se på bildene og høre stemmen min. Flere som leser til babyene sine på denne måten? Eller er jeg sær?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Det er da helt normalt! Dette har jeg også gjort og min mor gjorde det med meg. Tror nok heller det er din mor og svigermor som er sjeldne.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Les i vei du! Les og syng, im og regler... syns det er fint jeg. har lest mye til min egen, og det er så koselig at! Nå er han 5 år og vi har lesestund så si hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå