Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Ei gammel venninde av meg har en sønn på snart 2år, han ligger nå på sykehuset pga RS virus for andre gang. Dette skjedde.. Venflon`en hadde sklidd ut ifra armen hans, da sykepleieren kom inn på rommet for å sette den på plass igjenn så bli moren hysterisk og "bjeffet" til sykepleieren : " Du,kan da ikke gjøre sånn. Ser du ikke at han får vondt?!" Når han først var på overvåkningen så kom ofte sykepleieren inn for å se til gutten,men da klarte moren å "bjeffe" da også : "Ikke forstyrr han da,ser du ikke at han sover?" Men dette er ikke et engangstilfelle da. Det er snakk om at denne jenta ikke klarer å ta vare på sønnen sin! Hjemme til henne så ser det ut som et ja,BOMBA HOREHUS! Gutten har asma,og da hjelper det kanskje og rydde å vaske litt.. Greit med leiker her og der,men det finnes grenser.. Hennes nåværende sivilstatus er at hu drar inn en haug med mannfolk,blandt annet en som er dømt og som har sonet for narkotika og vold. Hun har også sin søster boende hos seg,men en sønn på samme alder,hun koser seg også med en av kompisene til denne fyren... Jeg mener at dette ikke er helt stabilt av ei mor.. Hva mener dere jeg kan gjøre..? Hva mener dere folkens?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå