bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 fant en oppskrift på det. er det noe godt da?
erteposen + 4 Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Alt blir bra med bacon. Jeg liker ofte å banke en filet flat, fylle den med noe godt og ha bacon rundt.
mamman til to gutter Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Jeg fyller av og til kyllingfiletene med philadelfiaost som jeg blander med hvitløk og basilikum og da pleier jeg å ha skinke rundt for å holde osten inne i kyllingen. Tror det ville vært veldig godt med bacon også, hvis jeg hadde likt bacon sånn generelt...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2009 ja har lyst til å fylle den med noe godt. men har ikke noe å fylle den med tror jeg. har tenkt å steke filetene i ovnen, hvordan gjør jeg det med bacon da?
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Jepp! Kjempegodt:) Skjærer små lommer i kjøttet, fyller med ostebiter og ruller inn i spekeskinke:) Kryder før jeg ruller i skinke da:) Uten salt, for skinken blir salt nok:)
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 ssssssssssshhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!! jeg sitter her uten mulighet til å komme meg på butikken for å handle.. å jeg er så kjesken på noe snadder at jeg begynner snart å gnage på panelet.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2009 huffda. får bestille deg noe snadder da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå