lego Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Og jeg har en svigerfar som er profesjonell fotograf på hobbybasis. Har lamper og bakgrunner og selvfølgelig bra kamera. Men jeg er litt usikker på om jeg skal spørre han... Føler kanskje at det blir litt privat, magebilder er jo ikke bilder med mest klær på liksom... Kan jo evnt ta en sann gratis fotografering hos Fame, men da får jeg bare ett bilde da.... Hva hadde du gjort? Har noen uker igjen å bestemme meg på da... Og jeg har ikke spurt svigerfar ennå heller, men jeg tror ikke han sier nei egentlig...
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Det kommer jo ann på hvordan du føler deg i forhold til en viss nakenhet overfor han. Jeg har en lillebror som er fotograf som tok bilder av meg i studio. Hadde på truser hele tiden, men holdt bare over puppene. Jeg er ikke så "redd" for å vise puppene og jeg synes det var mer naturlig når jeg var gravid på en måte. Hadde ikke viftet med de om jeg ikke var det akkurat Hadde jeg vært deg hadde jeg uansett skaffet meg noen fine bilder av magen, jeg er så glad for at jeg har gjort det. Tror det blir gøy å ha senere også!
AmandaM Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Det hadde jeg ikke gjort... Spør om dere kan låne utstyret hans evt. lokale, så kan kjæresten din ta bildene?? Blir sikkert goe bilder med utstyret de har selv om det ikke er profesjonell fotograf bak kamera..
lego Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har absolutt ingen magebilder fra første svangerskap, og det angrer jeg så veldig på! Og det er derfor jeg har så lyst til å ta denne gangen. Er ikke så veldig klar for å være naken foran svigerfar, så jeg kommer uansett til å ha på meg boxer og bh/topp tenker jeg. Har noen kg for mye også så jeg er ikke veldig glad i å vise frem kroppen min. Bildene blir jo for min egen del, kommer ikke til å henge de i stua liksom. Tror jeg må snakke litt med sambo og høre hva han synes om saken...
*toppris* Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 hva med svart bakgrunn og svart undertøy? eller svart nakgrunn og hvit boxer+singlet? stilige kontraster da:) den første, fremhever virkelig magen, den andre også, kult med hvitt mot svart:) også er du påkledd;)
lego Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2009 Ja, det var noe sant jeg tenkte meg. Dessuten så er svigerinna mi make-up artist, så ho kan jo pynte litt på de flotte strekene på magen og...
Mone snart3barnsmor Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 når jeg var hos fotografen å tok magebilder, så hadde jeg på meg bikini, men han fotografen fikk alle bildene til å se ut som om jeg var kliss naken, men jeg vet jo jeg ikke var det.... gikk kjempe fint det.... å da er det jo ikke så veldig rart alikavell da, når du har bikini på liksom..... det har mann jo på stranda også.... lykke till......
lego Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har ikke noe ønske om å fremstå som naken på bildene. Gjør meg ingenting om truse og bh synes. Spørsmålet mitt er vel egentlig om jeg føler meg komfortabel nok til at svigerfar skal ta de bildene eller om jeg skal bruke penger og gå til en fotograf. Bildene vil jeg ta for min egen del, ikke noe jeg skal vise frem til "gud og hver mann" liksom. Dessuten så har jeg noen kg ekstra og er ikke veldig komfortabel med å vise meg i bikini heller, så....
Lea1977 Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 De fleste forografer uansett i hvilken grad, er mer interessert i hvordan bildet blir enn hvordan du ser ut naken. Jeg kan godt forstå at det føles ukomfortabelt med svigerfar og jeg ville vel kanskje spurt noen andre først. Men det viktigste er at du gjør det. Jeg gjorde det på søndag da jeg akkurat hadde påbegynt uke 35 og var livredd for at det var for sent. Men det gikk fint.Det begynte litt på søndag med flotte kysselepper og små pølsetær som ikke var like lekkert.He he. Vannet inntok ikke kroppen fhelt og fullt før dagen etter. Snakk om flaks :=) Jeg er utrolig glad for at jeg rakk det. Jeg var splitter naken foran en barndoms venninne som jeg kontaktet siden hun er under utdanning for å bli fotograf og det føltes ikke noe rart ut siden hun tenkte mer på alt annet enn mine private kroppsdeler :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå