Gå til innhold

Negative sider ved deg selv

Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det positive er altid lett å finne ved seg selv. Hva med negative ?

jeg skal på jobb intervju og sitter her og filosoferer , er det noen som kan hjelpe meg i gang.

Hva kan negative sider være ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske glemsk og vimsete, men da jeg nevnte det på jobbinetervjuet bare lo de og sa at det beviste at jeg var helt perfekt for læreryrket, hehe... Så det var kanskje ikke bra nok.

Jeg for min del klarer somregel godt å samarbeide når jeg må, men jeg liker det ikke alltid og foretrekker å gjøre ting på min måte, det er jo ikke alltid en positiv egenskap i en jobb der samarbeid er sentralt i hvertfall.

Skrevet

jeg stresser meg opp lett. men det går fort over heldigvis :)

Skrevet

Får litt lett panikk i enkelte situasjoner... Hehe, og kan rett og slett se sur ut hvis jeg er litt trett en dag:-D

Skrevet

...er vel litt fæl til å avbryte...huff...

Skrevet

Jeg synes det er mye enklere å oppdage og fortelle om mine negative sider enn positive.

I et jobbintervju er det ofte vanlig å si at en har problem med å si nei og blir så engasjer i jobben at det kan ta litt overhånd.

Det finnes snodige måter å få dine negative sider til å virke veldig positive for din arbeidsgiver.

Jeg blir raskt engasjert, setter høye krav til meg selv både privat og i jobbsammenheng og må ofte roe ned slik mine kollegaer ikke føler eg turer av sted og ikke minst la andre få tid til å komme med innspill selv om det skjer i et senere tempo enn jeg ønsker. Jeg liker å få ting til å skje, og er god til å ha flere prosjekt i hodet på en gang uten å miste oversikten, og jobber med å finne en arbeidsform som fungerer for hele kollegiet. Min utolmodighet er både en styrke og svakhet.

Skrevet

Tja, hvis du sier "Jeg er bare FOR perfeksjonistisk", fordi det høres ut som en bra ting å si - så gjennomskuer de deg glatt!!

Vær ærlig, men si også hvordan du jobber med å forbedre deg.

Personlig er jeg dårlig til å se hvor lang tid arbeidsoppgavene tar, så jeg ender gjerne opp med for mye å gjøre. Jeg har også en tendens til å overkjøre andre, avbryter og bestemmer, når jeg blir engasjert. Og så blir jeg apatisk i perioder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...