愛 siusiu 龍 Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Altså vi har hatt vannlekkasje i et rør i huset vårt som er 2 år gammelt. Lekkasjen kom av at utbyggerne slo en spiker gjennom et vannrør som til slutt begynte å lekke en del. Konsenkvensen ble da at de måtte rive ut en hel vegg på et rom og karmer og lister i 3 rom pluss deler av taket i 3 rom. De har holdt på i 2 dager nå og det gjenstår fortsatt en del ting. Jeg er så drittlei av å måtte vaske omtrent hele huset for støv i fra plater og glava etter hver økt. Det er jo ikke min feil at dette skjedde og syns derfor de skylder meg litt i forhold til at jeg må vaske vekk dritten dems etter hver gang.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Klart du skal ha kompensasjon! Det skulle bare mangle.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Er det ikke enklest å få et vaskefirma til å vaske da? Det er kanskje litt vanskelig å beregne pris når du gjør det selv? Heng opp plast mellom der de jobber og stua, så slipper du sååå mye støv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå