Gå til innhold

Symfuse-fundusmål = tvillinger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg er litt urolig om dagen. Jeg er 18 uker på vei, men jeg er langt over det grønne feltet i den boksen. Og jeg bare vokser og vokser. Jordmor lurer litt på om det er tvillinger, men må den første ultralyden så vi jo bare et foster. Er det noen sjans for at den andre lille har gjemt seg bak fosteret vi så? Eller kan store mål tyde på at det er noe annet galt? Magen min er faktisk blitt veldig stor, ser ut som jeg er 6-7 mnd på vei allerede..

Jeg skal tilbake på ultralyd nå snart. Men lurer litt på om noen av dere har noen erfaringer med så store mål?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært inni det grønne feltet med mine tre første barn (nå vet jeg ikke), på det meste har jeg lagt 3-4 ruter over hele feltet. Ingen tvillinger på meg i hvertfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...