Gå til innhold

Dere andre som blir kvalme, blir dere deprimerte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid syntes at å være kvalm er det verste som finnes, og husker godt mange episoder da jeg var barn/ungdom da jeg var kvalm. Var ofte kvalm med omgangssyke, samt sjøsyk, flysyk (og vi fløy MYE), bilsyk..

Ble alltid så deprimert og fikk tvangstanker da.

Nå er jeg kvalm, tror det mest er omgangssyke men kanskje graviditeten også spiller inn. Og da synes jeg livet er direkte trist, for alle, om dere skjønner. Tenker på alt som er fælt i verden.. er det bare jeg som er slik? Klarer dere andre å være positive? Synes på en måte at dere virker ganske positive :-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det ikke sånn.. Nå er jeg ikke så mye kvalm, det er opp og ned hver dag. Men når jeg er kvalm uffer og orker jeg meg, men samtidig så tenker jeg på hvorfor jeg er kvalm, så går denne uffingen fort over og jeg går å legger meg til å sove i stedet (om jeg har muligheten til det)

Skrevet

jeg blir deprimert..synest ting er veldig kjipt for tiden..Blir helt hjelpesløs av denne kvalmen, spesielt med tanken på at jeg har to små barn å ta meg av..Klarer ikke å bruke krefter på å vere positiv, trøster meg med at dette er siste gangen jeg skal gå igjennom dette her uansett hvordan det går..

Skrevet

Ja, jeg blir deppa av det.. Skrev akkurat et eget innlegg om det..

Er til vanlig en humørfylt jente med masse energi, og nå klarer jeg ingenting pga kvalmen, og det gjør meg deprimert, noe som igjen går utover alle andre rundt meg.

Skrevet

Jeg prøver å tenke positivt på hvorfor muligens jeg er kvalm men da ønsker jeg heller noen ganger at jeg ikke var gravid.. og tenker det er greit at jenta mi er enebarn. Men så vet jeg at hvis det ble tilfelle, ville jeg blitt deprimert hver gang jeg var kvalm etter det FORDI hun er forblitt enebarn :-). Klarer alltid å tenke på noe trist som gjør meg kvalmere.. husker jeg ofte fikk fæle sanger på hjernen også, f.eks en Sissel Kyrkjebø sang, he he. Det har jeg heldigvis fått sluppet denne gangen.

Ikveld føler jeg meg litt bedre, håper jeg er på bedringens vei og håper alle dere andre dere ute også blir bedre kjempesnart!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...