Gå til innhold

Tenk søndag er det 1.mars!!!!!!!!!!!!!!!


lykkelig gravid trønder t 23/3

Anbefalte innlegg

Ja tenk på søndag er det 1.mars. Da blir det vel mye fødselssnakk her inne tenker jeg!! GLEDER meg så nå! Jeg har enda 26 dager igjen nå, men nå går det for alvor mot termin!! :)

 

Da er vi i gang jenter!! ENDELIG MARS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet!!! Skremmende tanke at det er vår tur nå..... (Har jo gjort dette en gang før jeg da, men skjønner liksom ikke helt at det kommer en til om kun kort tid......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojj ojj ojj .. En ting er å vite at terminen nærmer seg, en annen ting er det når noen andre sier det sånn "høyt ut- liksom " !!

Da blir det så virkelig og litt skremmende også, for jeg vet sannelig ikke om jeg er mentalt klar ennå, jeg........ !!!!???

Utstyr og klær er i hus, men det er litt skremmende å tenke på at snart får vi en liten baby i hus også.....- Og hvordan vil hverdagen bli da ??

 

Tenker jo så klart mye på alt dette, men kan ikke si jeg føler meg så mye mer mentalt klar forde.....

 

Noen som har noen "mentale" råd til ei som ikke er helt klar ennå....??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å feire litt på søndag, siden vi endelig er i riktig måned, hvertfall! Har også 26 dager igjen... Har på følelsen at Magemannen kommer litt før termin - forrige mann gjorde også det. Er hvertfall veldig klar selv!

 

Gjett om denne våren er etterlengtet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg jeg :-S Til fødselen, selvfølgelig. Er mer enn klar for å få det overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaaa veeet!!! Det er terminmåneden vår!! Alt er i hus hyller og skuffer. Tenkte jeg skulle handle inn litt mat som kan være klart i fryser osv. Moren min skal passe sønnen min på 6 mens vi er på sykehuset og tenker at hun skal slippe mest mulig...jeg også lengter uur mye til våren...den kan bare komme nååå med en gang...Lykke til videre jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa det er utrolig! Kjenner at jeg blir litt urolig og glad på samme tid: Har vi alt klart? Hvordan vil dagen bli med to? Og hvordan vil fødselen bli denne gangen?

De sier jo: "To er som ingen to er som ti"

DETTE ER VÅR MÅNED!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja no e det 3 uke igjen for min del! ENDELIG Mars!! Eg e kvalm, vældig lei og har det meget ubehagelig! Enda så mye som eg har grua meg te fødseln tidligere så GLEDE eg meg no te det begynne slik at eg får kroppen min tilbake og lillegutt i armene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...