Gå til innhold

positiv eller ikke?

Trappetrollet.. to små&spire:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere snille jenter:)

Jeg tok en graviditetstest for et par dager siden, 4 dager før ikm, den ble svaaaakt positiv.

Derfor tok jeg en til i efta, 2 dager før ikm.

I pakningsvedlegget står det at resultatet kan leses av etter 3 min, har det ikke kommet noen strek, så vent et minutt til. også står det....IKKE LES AV RESULTATET ETTER 10 MIN.

Da det var gått ca 6-7 min kom det frem en svakt rosa strek, denne ble godt synlig innen det var gått 10 min og jeg så den kjempe godt.

Skal jeg regne dette som en positiv test da eller?

Blir så usikker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) tror ikke det er tvil jeg;)

tror du er gravid!!!:):)ble den forresten sterkere enn den første testen du tok??

Skrevet

ja, det ble den. Men det tok jo noen minutter da...har ikke det noen å si? er det bare fordi det er så tidlig?

Skrevet

har selv nettop tatt to tester med skygge strek på begge...alltid fårtt blenda hvite tester så er veldig spent nå;) men ikke farge på mine:( hvilke test brukte du?jeg har brukt vanlig cb....er nok fordi det er tidlig..emn sikrest på morgene så det ville jeg gjort for å være heelt sikker om ikm dagen ikke har vært...lykke til!:) tvi tvi;)

Skrevet

jeg brukte first signal grav. tester. Har tatt 3 og fått utslag på alle, dagens utslag er sterkere enn de andre. Alle er rosa/lilla....jeg får ta en til i morra tidlig:)

Når har du ikm?

jeg har fredag/lørdag

Skrevet

aldri hørt om den testen jeg:) jeg har ikm på fredag;)

Skrevet

Jeg har også drevet å teste de siste dagene. Testet i går, ca 4-5 dager før IKM, og testen ble svaakt positiv. Tok det først som at jeg var gravid, men etter å ha lest masse på nett om skyggestreker så ble jeg skikkelig usikker igjen. Testet derfor i dag igjen, med to tester, og begge ble svaakt positive. Så nå har jeg bestemt meg for å regne disse testene som positive, så håper jeg bare det spirer og gror=)

Så, ja!, jeg tror testene dine betyr at du er gravid! Krysser fingrene for deg!! Og for meg!=)

Jeg brukte forresten to tester fra billigtester + èn CB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...