milla84 Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Hvaslags str bør jeg kjøpe til en gutt som blir 7 år i sommer (denne dressen skal brukes neste vinter). Han bruker fra 122 til 134 i klær, alt ettersom hva slags klær det er eller hvor det er kjøpt. Jeg heller mot 134. Hva tror dere?
Ksenia & Anjem Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Ville valgt 134. Gutten vår er nå 4,5 år og vi bytter over til Ticket to heaven nå..Reima dressen tåler ikke daglig bruk at 4 åringen og fikk hull ved beina allerede etter 2 mnd. Min mening er at Reima passer best for de små barna 0-3 år
milla84 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har lett etter ticket til han, men finner det ingen steder . Men Ettersom gutten bare er her annenhver helg så får vi tro den holder. De har en i 134 på butikken nedi her, så jeg vurderer å kjøpe den.
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 134 høres bra ut. Når det gjelder slitestyrke og dresser kommer jo dette veldig an på barnet også.... min unge sliter ikke på klær, men naboen sin gjør det. I tillegg kommer det jo an på hvor man bor. Er det snø sliter man jo mindre på dressen enn hvis det er bar asfalt hele vinteren.
milla84 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2009 Da tror jeg jeg går for en i 134 jeg . Vi bor i indre østlandet, så her er det jo stort sett snø hele året. Men læreren hans sier han sliter veldig på klærne da. Men gutten er som sagt hos oss annenhver helg, så kan da ikke klarte å bruke opp en dress på 1 år da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå