Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Noen som har drevet med rollespill innenfor sexlivet deres? Har aldri gjort det,så snallet mann min om at han skulle ønske å se meg som sykepleier en gang i sitt liv.hadde vært digg å overraske han en gang. Jeg må jo liksom ha et "manus",, noen råd....hva enn kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 For meg som selv er sykepleier har jeg utrolig vanskelig for å skjønne hva de sexy forestillingene rundt oss er... Vi vasser rundt i noe som ikke engang kan karakteriserers som utvaskede joggedresser, og gjerne med crocs eller andre usannsynlig usexy fottøy. Du må nok kjøre sykepleieruniform fra kondomeriet, ellers ødelegger du nok sexlivet for en måneds tid fremover:) Utover dette har jeg dessverre ingen sexy forestillinger om hva en sykepleier gjør, men jeg går ut fra at det er litt sånn dominant-dominert forhold hvor sykepleieren forteller pasienten hva han skal gjøre etc...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 ting som er med på sykepleier sexlek: -gi ham full kroppsvask med sensuelt luktende såpe -gi full kroppsundersøkelse med lange stopp ved viktige kroppsdeler;) -be ham leke "lam" slik at du kan gjøre hva du vil med ham bare noen små tips, du kan utbrdodere så mye du vil;) Og hvis du vil piffe opp litt ekstra kan du kjøpe krem på boks og sjokoladesirup som du kan dekke ham med og slikke av igjen;) Kun fantasien setter grenser;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå