Gå til innhold

facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

skriver med en venninne. ser hun er pålogget omtrent hele tiden hver dag omtrent. men hun svarer ikke før jeg sender en melding og spør om hun har fått melding eller ikke osv... holder på å bli gal. andre svarer ikke heller. er det noe med meg, eller har flere det sånn? særlig irriterende er det når de starter med å spørre hvordan jeg har det og jeg svarer og spør de, men så svarer de ikke.

sorry du som blir så irritert av at jeg ikke skriver med store bokstaver osv... går mye fortere å skrive uten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe må flire. jeg er selv pålogget hele tiden,men nesten aldrig atme pcen før gutta er i seng:):)

Skrevet

Ja, jeg opplever det samme. Folk innleder en samtale med meg, og når jeg svarer så får man ikke svar tilbake. Skikkelig uhøfelig.

Skrevet

Jo, jeg har også irritert meg over den. Men, så husker jeg at for jeg var hjemmeværende m/småbarn - levde jeg et hektisk arbeidsliv, og det kunne lett gå 1-2 uker for jeg svarte p emails osv. Noen ganger kokte det bort i kålen. Tror folk bare har travle liv. Hjemme eller i jobb. Men, jeg vet hvordan det er når du sitter der og venter svar på noe du har spurt om, eller du har svart på noe de spurte om - også....Ingenting!!! Man begynner og stusse noen ganger. Personlig synes jeg nesten det er værre når de svarer, men IKKE svarer på det du spurte om!!! Hvor irriterende er det?

Skrevet

nææsj... jeg er no pålogget hele tiden! og skriver med noen folk i løpet av dagen. Ofte spør jeg om noe, så svarer de, men jeg fikk plutselig noe annet å gjøre, har tross alt en sønn her på 1 år.Jeg irreterer meg ikke over at folk ikke svarer meg, tenkte de ble vel opptatt med noe annet! er det noe viktig jeg lurer på ringer jeg:)

Skrevet

Tror vel ikke det var snakk om og irritere seg hvis man ikke fikk umiddelbart svar...!?! var det vel? Det jeg mente hvertfall, var hvis man ikke fikk et svar i det hele tatt. Den dagen eller senere. Eller at man da fikk et svar, men de ikke svarte på spm. Anyways....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...