Prosjekt_baby84 Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har bestilt meg legetime.. Vi er jo bare i 4. pp. Problemet er at jeg ikke klarer å slappe av med det hele. Går egentlig bare å bekymrer meg for at noe er galt med systemet mitt. Så da tenkte jeg at, hvorfor ikke?? Kan jo hende han er snill og lar meg ta noen blodprøver for å sjekke etter el, selv om vi ikke har prøvd lenge. Noen flere som har like lav terskel som meg her? Eller er jeg alene i desperasjonen min?
blirjegsnartmamma Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Vi begynte å prøve i des 07, nevnte det når jeg var hos legen jan 08 og gikk til legen PGA prøvingen i mars/april 08. Men jeg visste at det feilte meg noe da, jeg har ikke eggløsning. Visste ikke det, men jeg hadde veldig lange sykluser, mellom 65 og 162 dager... Så jeg fikk sjekka ting med engang, fordi han visste at jeg har PCOS. Lykke til!!! Har du noen indikasjon på at det feiler deg noe?
Helgenen Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 hvis du vet syklusen din, kanske du hadde kunnet prøve en digital eggløsningstest? har brukt cb og det var veldig lettvint.. så ser du når du har eggløsning og kan muligens slappe av litt mer når du ikke har? uansett lykke til!
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 har tenkyt samme tanken jeg også... om det er sånn at vi må prøve lenge, er det bedre å begynne å rulle baller allerede nå...-. men ikke så lenge siden jeg gikk på prevensjon, så tror det kan være en årsak...
Prosjekt_baby84 Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2009 Ingen indikasjoner på at noe skal være galt nei. Relativ stabile sykluser, mellom 28 og 32 dager.. Men veldig kort mens da, max tre dager. Det skal ikke ha noe å si, men... Jeg tenker det samme som Adine_håper, at det er greit å få ballene til å begynne å rulle i tilfelle det skulle ta lang tid. Da vet legen det liksom. Også tror jeg det kan ha en litt beroligende effekt på meg, at jeg bare har vært der. Jeg har ikke gått på prevensjon på over to år, så det skal ikke ha noen innvirkning hvertfall. Har prøvd de EL-testene, men jeg synes det ble litt masete. Ble så stressa når jeg visste at det var da det gjaldt. Men dette var 1. pp da, så jeg kan jo gi det et forsøk til. Skader ikke hvertfall... MEN det skal sies også... Selv om man får positiv EL test så er ikke det ensbetydende med at man faktisk har EL. Kroppen vil jo prøve å ha EL, ved å skille ut mer LH akkurat rundt den tiden. Men det var det med å stole på at kroppen fungerer som den skal... Ikke så lett det...
Prosjekt_baby84 Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2009 Rettelse fra første innlegget mitt.. Vi er i 5. pp, ikke 4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå