Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Ei gammel venninde av meg har en sønn på snart 2år, han ligger nå på sykehuset pga RS virus for andre gang. Dette skjedde.. Venflon`en hadde sklidd ut ifra armen hans, da sykepleieren kom inn på rommet for å sette den på plass igjenn så bli moren hysterisk og "bjeffet" til sykepleieren : " Du,kan da ikke gjøre sånn. Ser du ikke at han får vondt?!" Når han først var på overvåkningen så kom ofte sykepleieren inn for å se til gutten,men da klarte moren å "bjeffe" da også : "Ikke forstyrr han da,ser du ikke at han sover?" Jeg mener at dette ikke er helt stabilt av ei mor og si.. Hva mener dere folkens?
KaMa Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Jeg mener du er en elendig venninne som skriver om noe sånt her inne. Du fremstiller henne i et elendig lys. Jeg har aldri vært på sjukehus med ungen min, og kan bare bruke fantasien og det andre har fortalt meg om hvordan det er for å forestille meg det. At en mor/far oppfører seg mindre stabilt i en slik situasjon syns jeg er fullstendig tilgivelig. Forhåpentligvis blir folk som jobber på slike steder også drillet i å takle pårørendes ofte irrasjonelle oppførsler og tar seg ikke nær av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå