Gå til innhold

tips til "samboer-aktiviteter" ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om dere har noen kjekke gjør-på-tips?

Kveldene går som regel med til å lage god mat for så å se film eller tv. Noen som har noen andre tips her? Et bra spill for to personer? Hobbyer for to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi spiller kort, Gruble eller Alias noen kvelder. Begge spillene passer jo best for flere spillere, men går helt fint med bare to også med egne regler :-) Er mange gøye kortspill da.

Skrevet

Meg og sambo e noen racere på tv-spill..hehe. X-boxen står ikkje lenge uten bruk her i hus! Men det e jo oss da... Spiller mye 10.000 og yatsi.. monopol har me vært innom...alltid kjekt å banke ass'en hans :P Ellers bare sitte med å puse litt...prøve å holde forelskelsen på topp. Men Fantasi e et veldig artigt spill syns eg. En tegner også ska den andre gjette. Hehe. Vett ikkje om det e for 2 egentlig (helst 3 og opp), men me lage egne regler me. Hehe..sånn noenlunde ihvertfall....

Skrevet

Backgammon er et kjekt spill for to.

Når vi fikk førstemann, var vi med i et prosjekt gjennom helsestasjonen, for å forebygge samlivsbrudd etter barna er kommet. Skikkelig gøy, her fikk vi oppgaver som omhandlet forholdet og hverandre. Ene oppgaven var to ark med ca 60 spørsmål en kan stille hverandre.

Tar desse fram i ny og ne over vin og god mat og stiller hverandre spørsmål. koselig og lærerikt:)

Lite vin på meg nå da...

Ellers så har jeg mannen bare hjemme i helgene og da går det i hustegninger, skal bygge hus:)

Skrevet

spill er alltid kjekt! Bedre enn å sitte å glo på boksen hele kvelden ihvertfall.. Gleder meg litt til vår, kunne gå lange turer sammen! Alltid lettere å få praten igang da. Kanskje piknik når temperaturer og været tillater det? Merker ihvertfall at formen og været ikke er det aller beste for forholdet nå.. Så dårlig samvittighet for at jeg ligger som et slakt på sofaen hver kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...