Gå til innhold

Tittei:-)

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

La8pv!

Kjapt inn og ut igjen........lots of thing to do.......

Reiser i morgen, må snart begynne å sortere hvilke klær som må vaskes før avgang og organisere pass, billetter og brunost:-)

Har fått handlet inn alle ønskene til AllerhelstNorge og skal pakke det inn, både leverpostei, brunost, pølser, lomper, teer og div:-)

Blir så koselig å campe noen dager hos gode venninna mi gjennom, skal vi se......34 år! Tenk det da. Vi har kjent hverandre i 34 år, vi har fulgt hverandre i gleder og sorger, vi har vært rampejenter sammen og vi har hatt et uttall gode samtaler oppigjennom disse årene. Hun var forloveren min da jeg giftet meg, jeg var alibiet hennes da hun "stakk" av midt på natten i tenårene;-) Hihihi, så mange minner:-) Jeg føler meg heldig:-)

Så skal vi dele en spesiell opplevelse, igjen....å komme til stedet hvor den siste asken til søster ble spredd i fjor høst.......takknemlig for å få dele det kjenner jeg......blir sterkt og nært.

Dagene ellers flyr avsted.....med sambo som klarte å skli på isen mandags morgen, endte med kraftig hjernerystelse og hele pakka.....joda, dagene er ikke akkurat kjedelige.

Blir mindre tid her inne, men jeg stikker jo innom da:-) Og får skrive mer når tiden tillater det.

Ha en fin uke og helg jenter - det skal iallefall jeg ha:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tur, ha det hyggelig og hils over:-)

Blir spennende å komme dit da, jeg har jo bare sett det på bilde....

Og sambo må holde seg på bena, ellers blir det dobbelt opp på deg, og jeg synes du egentlig har nok jeg da:-)

Gode venninner er gull verdt..... Skal vi se..... jeg har egentlig ingen venninne som jeg har kjent i 34 år og fortsatt har kontakt med.

Vet du, det gjør egentlig ingenting, for jeg kjenner så mange fine damer som jeg har blitt kjent med i voksen alder:-))

Det turbolivet ditt høres litt hektisk ut, husk å ta vare på deg selv oppi alt sammen da. Er ikke lenge til spa:-D

Skrevet

Ha en KJEMPEGOD jentetur!! Det blir garantert helt topp... og sikkert litt vemodig også!!

Er det ikke deilig med barndomsvenninner? Jeg skravlet i tlf i sted med en av mine "eldste" venninner. Vi er tre jenter som vokste opp rett ved siden av hverandre. Første bildet av oss sammen er i enes 3-årsdag og det er 40 år siden :) Vi flyttet omtrent samtidig til Oslo og nå bor den ene på Nesodden og den andre 10 min unna meg. Veldig fint!!! He he, det er en del historier i minnebøkene her også :)

God bedring til Klattismannen!! Hjernerystelse er ikke til å spøke med altså! Turbolivet føler jeg på for tiden, jeg også :) Det blir nok likar i mårrå :)

Skrevet

Takk takk begge to:-)

Nå begynner det å rukle seg til med pakkingen også:-) 1 koffert med mat og gaver og en med klær til 3 jenter. Ikke mest vi tar med, for vi regner jo med litt shoppingtid også.

Hadde en lang prat på tlf med venninna isted og det blir bare så utrolig deilig å komme over og få skravlet live:-) Og søte eldste hennes som mente at hun og rosas storesøster fikk vel leke mest sammen siden de var storesøstre og eldst:-) Bare "noen" år som skiller, men det skal nok bli lekings ja:-) Og med kofferten full av barbiestæsj så blir det nok skikkelig bursdag med norske pølser og lomper:-)

Ha det bra så lenge, så snakkes vi plutselig:-) De har visst pc`er der borte også;-D

Skrevet

Ha en kjempefin tur =))

Kos dere masse alle sammen.Denne turen trenger du ja.

Håper været er varmt der? Hmm,uansett bedre enn sne tenker jeg.

Klem

Skrevet

Høres ut for at det er flere med turboliv her for tiden, ja ;-) Håper det går bedre med Klattismannen. Og at du i skrivende stund koser deg rått sammen med Allerhelstnorge og jentene deres.

Sendte deg nettopp en PM, men den kan du lese når du er vel hjemme igjen.

Klem, klem

Skrevet

Hei kjære Attpåklatten;)

Ikke ofte jeg er innom her men...

Fikk helt gåshud av innlegget dit jeg da... av en eller annen grunn..

... om det var det nære forholdet til din venninne, eller om din søster.. - det vet jeg ikke...

... en blanding kanskje..

Som du vet - mistet jeg jo selv broren min ( i en alder av 19 år...) og selv om det ikke var på samme måte, er det å miste en søster/en bror vondt likevel..:(

Her er en sang jeg griner sinnsykt av,- vet ikke hvorfor

(kanskje det bare er meg...?)

..- siden jeg spilte den den natten broren min døde..?)

http://www.youtube.com/watch?v=s_C2dq-8hW4&feature=related

Uff, tårene spruter her nå....

Ha en vidunderlig helg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...