*Lunamor* Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Holder på å lager en cd jeg skal ha med på fødselen.Noen som har noen forslag til fine sanger jeg kan ta med??
AmandaM Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Hei! Skal ta med en del plater av typen chillout/ dub / ambient.En nydelig cd er fek. Kumaharas 5. Tror ikke du får laste den ned så lett, men kan anntagelig kjøpes på www.psyshop.com
FruV Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Hørte på josh groban under riene og fødselen... =)
Frk. Sol Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Jeg hadde litt diverse på min plate... Air - Cherry Blossom Girl Michael Buble - Feeling good John Mayor - Your body is a wonderland Incubus - The warmth Guano Apes - You can't stop me Sia - Lentil Kula Shaker - Hey Dude og Govinda Gossip - Standing in the way of control Er jo så vanvittig mye bra musikk der ute!!! Kjenner jeg gleder meg til å lage denne platen allerede:D
*Lunamor* Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2009 Takk for mange gode tips, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå