Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg er heeelt blank når det gjelder forsikring. Eneste jeg har forsikret før er speilreflekskamera mitt... Hvilke forsikringer trenger mor og far når man får et barn? Jeg har Sparebanken Vest. Kan jeg ha alle nødvendige forsikringer igjennom denne banken?
♥♥ M ♥♥ Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Jeg jobber med forsikring. Det er lurt å tegne barneforsikring. Hjemforsikring og reiseforsikring er også ganske vanlig
Gjest -<<- Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Dere bør ha en livs- eller gjeldsforsikring. Denne vil gjøre at dersom en av dere dør, slipper den andre plutselig å måtte f.eks selge huset fordi det ikke finnes nok inntekt til å betjene lånet. Reiseforsikring er kjekt å ha, innboforsikring er et absolutt must og selvsagt boligforsikring om dere bor i egen bolig. Barneforsikring er det litt delte meninger om nytteverdien av, men kommer nok også under kjekt å ha (og da vil dere ha en full barneforsikring, ikke bare en ulykkesforsikring). Du kan helt sikkert ha alle disse gjennom banken, men det kan ofte være svært lønnsomt å ta en anbudsrunde hos flere forsikringsselskaper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå