Gå til innhold

Dere som bærer, hva anbefaler dere?? HJELP!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på snart 3 uker som ikke roer seg. Trenger noe å bære han i, så jeg får gjort noe på dagtid.

Jeg hadde en babybjørn til eldste jenta da hun var liten, var ikke fornøyd med den.

Det er jo så vannvittig mange bæresjal å velge mellom, så jeg trenger noen med erfaringer.

Hva skal jeg velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bærer i mei tai. Syns det er enklest. Greit for nybegynnere iallefall:)

Sjekk ut lotusbarn.no

Skrevet

jeg ahr alltid vært fornøyd med babybjørn helt til jeg sydde meg en MeiTai for noen uker siden og nå brukes kun den. Er kjempe fornøyd med den og kan anbefalle meitai.

Skrevet

Elastisk sjal er jo kjempefint til så liten, men en god mei tai kan du jo bruke i flere år.

Skrevet

jeg hadde en gutt som ikke roet seg og brukte elastisk sjal de to-tre første månedene. det var kjempekjekt, han lå veldig godt og beskyttet der inne i froskestilling slik at jeg kunne gjøre andre ting uten å passe på at han ikke falt ut eller bena dinglet borti ting. jeg hadde han ofte på meg på denne måten i flere timer i strekk fordi han våknet ved hvert forsøk på å legge han ned.

etter at kollikken ga seg har han blitt en helt "normal" unge som nå sovner i senga si uten byssing : ) men jeg skal love at det var mye bæring i starten og da var sjalet det desidert mest behagelige å bruke.

Skrevet

Etter å ha undersøkt en del og hørt andres erfaringer har jeg gått til innkjøp av en ringslynge på babyslynga.no. Hadde babybjørn med storebror, men var IKKE fornøyd. Har dog ikke fått prøvd den enda, fortsatt 1mnd til termin..

Skrevet

Jeg har babyhawk mei tai, og er veldig fornøyd med den. Men kjøpte den ikke før baby var 3 mnd, så vet ikke hvordan den er til så små. Har uansett tenkt å kjøpe meg ringslynge til de første månedene hvis det noengang blir en baby til, så må kanskje anbefale det til deg også da ;)

Gjest amandine
Skrevet

Brukte elastisk sjal når han var bitte liten, nå har jeg sydd meg en kjempefin mei tai! Elastisk sjal var veldig lunt og trygt for knøttet, han sov som en liten bylt...

Skrevet

Jeg brukte Mayawrap ringslynge de første tre månedene, var veldig grei å ha da! Nå har jeg solgt den, og gått over på Manduca bæresele, og den er helt fantastisk! Gutten min er snart ni mnd og bikka ni kg nå, men synes det er lettere å bære han i denne faktisk, selv om han er blitt fire kg tyngre!

Men hvordan den er til så små babyer vet jeg ikke da..

Lykke til med valget og bæringa.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...