Gå til innhold

Svelge eller ikke svelge sperm???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE!!!! Ikke snakk om jeg tar den guffa i munnen nei

Skrevet

har svelget, men liker det ikke særlig :/ men er jo bare å spytte ut da!

Skrevet

Det er jo ikke slik at en dør av det.

Skrevet

svelge.. ikke verdens beste smak, men jeg ofrer den for typen :)

Skrevet

Kommer an på mannen. Og da mener jeg ikke om du elsker ham eller ei, men smaken. Kremt. De smaker forskjellig. Feks min nåværende mann svelger jeg ikke på. Slutter og suge akkurat i det han kommer og lar han gå i hånda. Sorry, kjære, men det smaker ikke bra.

Har to tidligere partnere som jeg har sugd og de smakte ikke vemmelig, så der svelgte jeg....

Skrevet

Tror smaken er litt avhengig av hva de har spist... Men jeg svelger ikke. Har prøvd en gang, og da måtte jeg løpe rett ut og spy. Det kan da heller ikke føles særlig Ok for mannen heller... Da er det nok bedre for han også at det kommer et annet sted.

Skrevet

jeg takler ikke konsistensen jeg da:p slimete og ekkelt.. ugg! Men jeg har svelget min manns sperm når vi var unge og fulle;) Mye rart en gjør i beruset tinstand som man ikke gjør i edru for å si det sånn.

Jeg kan la ham komme i munnen, men da er det rett ut med det igjen og drikke MASSE vann for å få vekk smaken og konsistensen... fysj!;) Men det er individuelt da, noen foretrekker å svelge, mens jeg foretrekker å spytte:p

Skrevet

Om man først har det i munnen så er det jo like greit å svelge unna. Da har man jo smaken i munnen uansett.

Skrevet

joa mtg, men konsistensen er til å brekke seg av i mitt tilfelle;) Huff, er nok litt sær på det, men jeg takler ikke klumper i jordbærsyltetøyet heller da, eller vassent corn flakes:p

Skrevet

Kommer an på smaken kan man si :P Hater smaken av søt sperm. æsj!

Skrevet

Jeg kan ha det i munnen, men klarer ikke svelge det.

Tror sambo syns det er greiere at jeg spytter det ut enn at jeg brekker meg flere ganger etter det har glidd ned halsen.

Skrevet

Ha det i munnen er ok, og å svelge noe av det ;-p men fikser ikke å få hele stasen i munnen og bare svelge unna, nei....

Skrevet

Hadde svelget det om det ikke var så mye. Har ingenting å si hvor ofte han kommer, han klarer som regel å produsere en skikkelig "load" til neste gang uansett. Tar det i munnen, og svelger litt, men jeg klarer bare ikke alt. Konsistensen og alt.. det blir for mye. Samme når jeg shotter, klarer ikke å få ned alt i ett ;)

Skrevet

Jeg gjør det meste i senga altså,men å svelge,det gjør jeg aldri gjen.. Fy faen for en smak.. Trodde jeg skulle spy.

Skrevet

Jeg svelger ikke. Har gjort det noen ganger men foretrekker å spytte ut. Samboeren har ikke noe i mot at jeg spytter det ut heller så. Det spiller ingen rolle for han så lenge han får komme inni munnen.

Skrevet

jeg svelger det omtrent hver gang sitter ikke akkurat å smaker etter om det er godt, men seff så merker man det ganske fort å da bare svelger jeg det fort.

det rer jo ikke farlig,men alle liker det ikke seff.

Skrevet

Svelger. Noe annet er jo helt uhørt.

Skrevet

svelger hvis vi er på steder hvor det blir mye gris å spytte ut (bilen f eks) smaken er som regel grei på typen min, men kommer an på hva man har spist... men, som mange andre her klarer jeg ikke konsistensen, tykt slim nedover halsen, som å drikke snørr... :S

så, han må gjerne komme i munnen min, det er bare deilig, men jeg spytter alt sammen ut igjen:)

Skrevet

Svelger. Men smaker ikke ille i det heletatt, bare litt salt. Konsistensen er heller ikke ille. Hadde aldri i verden gjort det om ikke det var noe jeg likte selv.

Skrevet

jeg svelger det ja. men mens jeg var gravid greide jeg ikke svelge det. da brakk jeg meg og spydde for den minste lille ting. Men han liker at jeg svelger så da svelger jeg. er jo ikke det at det er så veldig godt å ha den slimet guggen i munnen, men jeg gjør det jo for han.

Skrevet

svelger, det er jo en del av morroa.

Skrevet

Svelger alltid og elsker det. Digger smaken og jeg, synes det er en huge turn on. Elsker også å kysse ham etterpå. Digger at han kysser meg etter at han har slikket meg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...