Zeke Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 hadde vært hos legen fikk sykemld. mot min vilje(bekkenløs.) så var litt skjelven på vei til sjefen så kom var det en lastebil foran meg som bare begynnte å rygge på meg jeg blei livredd, slo siklig i bilen, synes litt synd på meg selv nå. måte bare syte litt
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Shit!! Tror eg hadde blitt rasforbanna!! Men du har lov å syns litt synd på degsjøl når sånt skjer. *klappepå*
Zeke Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 blei det først så bare kjempe redd, skalv som bare det, ringte jordmora etterpå og tårene trilla bare jeg beynnte å forklare.uff
lillebøllaspringmadrass Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Offamei! Jeg trodde du ble påkjørt som forgjenger etter å ha lest overskriften, også leste jeg lastebil i innlegget og klarte ikke helt se hvordan du klarte å skrive her etter å ha blitt kjørt ned av en lastebil! Du får tenkte det var godt du satt inni bilen! Håper alt er bra med deg og den lille i magen!
Zeke Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2009 sorry det tenkte jeg ikke på burde skriv litt andeledes ja he he ja satt inni bilen, jordmora meinte det skulle gå bra med den lille, er bare 10 uker så den er godt beskytta sa ho skjelven men ok
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Ja, jeg trodde også du ble påkjørt som fotgjenger og slo i lastebilen, eller no... Var ikke så lett å skjønne... ;-) Er du bare 10 uker er det ingenitng å bekymre seg for! ;-) Jeg kræsjet sist svangerskap da jeg var 21 uker på vei, og den som var i magen da, er 3 1/2 år nå og fjåser rundt her! ;-) Bilen ble vrak og rammeskeiv... Da ble jeg en smule småhysterisk... hehe
Zeke Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2009 tenkte ikke på det ,sorry igjen ;P godt å høre at det ikke blei skadde på dee da,bilen er liksom ikke så farlig med.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Ikke alltid like lett å få ned på dataen det man tenker... hehe ;-) Ja, det var surt å tape 45.000 siden vi hadde delkasko og ulykken var min skyld, men jeg hadde aldri tilgitt meg selv om jeg hadde mistet sønnen min! Selv om autovernet kom fryktelig fort i mot meg... hehe Men godt det ikke var så kraftig smell, da, og at det gikk bra med deg! Sånne kjøretøy er jo fryktelig kraftige... :-/
Zeke Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2009 ja skal vel innrømme at tankene mina var over alt når jeg skreiv ja,nei det var heldigvis ikke stor fart så det var nok meir skrekken som var værst. er jo kjempe redd for babyen i magen men jordmora sa at det gikk nok bra, å det gikk jo bra med deg så da håper jeg at dette går bra også skal på ul. 13 mars så da skal jeg kanskje få se nurket mitt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå