Gå til innhold

Frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 3 mnd side jeg fødte. Har ingen sex lyst=/

Har verdens beste mann som jeg elsker og har lyst på,men jeg klarer rett og slett å ikke bli kåt! Jeg har aldri hatt problemer med dt før da for og si dt sånn..

Er dette normalt? Synes så synd på sambo. Han har jo kjempe lyst. Jeg også,men klarer bare ikke..

Håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt, og du må nok ta tiden til hjelp. Har du prøvd og ha sex? Ofte kommer lystene tilbake når man bare prøver seg litt frem. Lykke til!!

Skrevet

Det er jo ofte dette med å komme i gang som er vanskelig. Du er ikke kåt når du er "alene" heller? kose med deg selv og sånn?

Ofte, når man får hatt sex et par ganger, så frigis testosteron i kroppen vår, som igjen gir økt sexlyst. Dette kan være en ide. Ellers prøvde jeg selv den sprayen alle prater så negativt om her inne med godt resultat, men dette er jo opp til hver enkelt.

Skrevet

Jeg er i samme båt som deg: tre mnd siden sist, jeg har litt lyst, men er redd det skal gjøre vondt i stingene og synes det er vanskelig å tenke på brystene mins som sexobjekt mens jeg ammer. Dessverre så er ikke mannen min akkurat en sex-gud heller, så han tar nesten ikke i meg.

Skrevet

Hva slags spray?:P hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...