Gå til innhold

Litt irritert nå....

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle jo liksom på jobb i ettermiddag, er en vakt jeg har fått fast i turnusen min, men så kommer jeg på jobb og oppdager at jeg står ikke på vakt i det heletatt. Da har en helt ny medarbeider tydligvis fått min vakt.

Er ganske nytt dette med at denne vakta skulle være fast i turnusen, er noe som ble ordnet for 2-3 uker siden, men jeg stod alikevel på den vakta, og ingen kan jo da komme å gi de til noen andre!!!! Jeg hadde fått endel ekstravakter hos sjefen som jeg har fått som fast i turnusen.

Må visst sjekke at ikke fler vakter er tatt fra meg.

Jeg kommer til å ta dette opp med sjefen, og kommer også til å skrive opp denne vakta i dag. Jeg kunne lagt andre planer om jeg visste at jeg ikke skulle på jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er skikkelig kjip ja:( Men så lenge du har fått tildelt den vakten, har du rett på lønn. Ikke din skyld at sjefen har dobbeltbooket vakten. Dette har hendt flere ganger der jeg jobber også, og da har de fint måttet punge ut:)

Snakk med sjefen din fortest mulig i morgen:)))

Skrevet

Tror ikke det er sjefen som har dobbeltbooket, heller at det er andre som også jobber med loggen som av en eller annen grunn har tatt meg bort. Jeg så det var strøket over med korrektur lakk.Men ja, jeg skal snakke med sjefen, hun skulle være borte i morgen,er usikker om jeg skal ringe henne på mobil eller om jeg skal vente til fredag.

Jeg og sjefen satt sammen og så på de vaktene som jeg kunne få, og jeg ble satt opp på alle onsdager fordi vi også har personalmøte da som er viktig at jeg som jobber såpass mye deltar på.

I tillegg på jobb i dag var det ei som hadde fått beskjed om å komme fra 15-19.30. Når hun kom kl 15.00 var hun satt opp fra 16.00-19.00 uten å få noe beskjed om endringen.

Dette pleier så vidt jeg vet ikke å hende på min arbeidsplass, men det er jo fryktelig kjedelig når slike ting sjer.

Skrevet

Skjønner godt du er irritert. Men du må jo få betalt for vakta siden det ikke er din feil! Håper det ordner seg slik at du slipper slike ting i fremtiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...