juni-august-mai gull:):):) Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 nen som har prøvd bailine her?? hvordan virket det og pris`??
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Husker ikke prisen, men jeg er storfornøyd. Vet ikke helt hvor mye de elektrodene virket, men sammen med det kostholdet de anbefaler fikk jeg en pangstart på slankekuren min og gikk ned 13 kg på kort tid ) Til den prisen, og det at noen veier og måler deg er virkelig motiverende!!!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 jeg er veldig fristet til å prøve dette..så du anbefaler det med andre ord??..
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2009 hvordan var kostholdet??
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 ja ) det er ett lavkarbo kosthold, men ikke fanatisk. Jeg veide aldri maten eller noe, bare byttet brød med knekkebrød og spiste mer grønnsaker enn potet/ris osv. Og er det noe man lurer på er det bare å spørre de damene, veldig søte og hjelpsomme )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå