Gå til innhold

Stillingsprosent etter permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på om jeg skal gå tilbake i 100% stilling etter permisjonen, eller om jeg skal redusere til f.eks 80%. Gutten vår kommer til å være 13 måneder når han begynner i barnehagen.

Noen som har erfaring og råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde definitivt ville jobbe 80 % om vi hadde hatt litt bedre økonomi! Men det har vi ikke...

Skrevet

Hvis økonomien tilsier at det går så hadde jeg gjort det. Men vår økonomi tåler det ikke. Så jeg må jobbe 100% når permisjonen min er ferdig... i april 2010. Men vi får jo ikke bhg plass da så må bruke all ferie etter hverandre for å dekke opp til august 2010... Å da får vi jo kontantstøtte i tillegg (fra april-aug)

Skrevet

Jeg har jobbet ca 50% fra jenta mi var 13 mnd frem til nå når hun er 20 mnd. Har ikke angret ett sekund. Begynner i 75% neste uke, og det skal bli uvant. Så har du økonomi til det hadde jeg jobbet 80% en stund fremover ;)

Skrevet

Jeg jobba 80% etter permisjon forrige gang (er i permisjon nå). Var heeeelt supert. I begynnelsen hadde jeg dattera mi hjemme denne dagen, men etterhvert ble hun så glad i å være i barnehagen at hun var der litt denne dagen og, så kunne jeg bruke dagen til husarbeid og ha mer tid til henne resten av uka også. Anbefales på det sterkeste dersom man har muligheten

Skrevet

Jeg hadde definitivt valgt redusert stilling dersom det er et reellt alternativ.

Jeg jobber 50-80% i mnd frem til gutten min er 2 år og 8 mnd, først da jobber jeg 100% igjen.

Skrevet

Det kommer også an på hva slags jobb du har - i noen typer jobber fungerer det fint, i andre betyr det at du i realiteten må gjøre 100% arbeid for 80% av lønna. Hvilken økonomi du har spiller selvfølgelig også inn. Der jeg jobber så får jeg 2 timer ammefri betalt per dag, så jeg kommer til å gå tilbake for fullt mens jeg ammer i allefall, for det blir jo i realiteten 80%....

Skrevet

Vurderer det selv, men jeg vet ikke økonomoien tåler det....:(

Blir ett nytt bhg barn og mer utgifter, så jeg kan nok ikke jobbe mindre nei..

Jeg får vente på bedre tider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...