lilla jag Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 nå er jeg enda mer redd:)uffamei. men sjekka livmortappen fordi jeg blødde etter sex i går,og istad kom det ut noe brunt seigt slimaktigaktig greier.livmortappen var da helt åpen.trodde den skulle lukke seg helt når man ble gravid,jeg.blir jo skikkelig bekymra av dette,jeg.dere får unnskylde meg!
VinterSol+2 Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 hvor kjent er du med livmortappen din? du skal IKKE bedrive tappetafsing når du er gravid. blødning etter sex er helt normalt. dersom det kom mye blod, så ringer du legen og snakker med han/henne, -for om du er over 7 uker på vei, får du som regel en ul.
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Hei, jeg er enig med vintersol at du ikke må grave og kjenne så mye "oppi" der nå som du er gravid. Jeg har min tredje blødning nå..(er 7+0 i dag). Legg deg ned og hold deg varm og slapp av..det er det beste du kan gjøre:-) Nå vet ikke jeg om du er blitt gravid på engenhånd eller ivf. Hvis det er ivf så får du helt sikkert komme inn og sjekke...det fikk jeg. Hvis ikke må du ha henvisning fra legevakt eller fastlege for å komme på UL på offentlig sykehus. Prøv å slapp av. Så lenge du ikke har smerter og blør ferskt blod så sier legen det vanligvis er ok. Lykke til.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Jeg måtte ikke ha henvisning, bare ringte sykehuset og sa det som det var, fikk prate med GY avdeling og fikk komme på ul dagen etter. Du kan jo prøve det, ellers så tror jeg tappen lever sitt eget liv og at den lett kan "lure" oss, prøv å ikke tafse mer på den, mitt råd !
VinterSol+2 Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 du har født før, sant? tror livmortappen er annerledes da. sjekk www.pernilleinfo-siden! og slutt tappetafsingen;-)
lilla jag Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2009 har født før ja.har og hatt en utskraping,hvis det har noe å si. skal slutte med det,ja:)takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå