Gjest Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 vet dere om det fins privat Ul i Molde eller omegn? Altså uten henvisning fra legen. Er det både innvendig og utvendig? Vet dere hva det koster der? Er det bare å ringe?
Mamman til Alida J. Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Nei det tviler jeg på at det er. Vet om molde-folk som har dratt til Ålesund på 3D
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 ok.Helt til Ålesund..Så langt? Æsj! Det var da dumt da..
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Jeg bor i Molde! Men jeg tror ikke det finnes noen private ultralyd steder her. Har jo lagt ned all røntgenaktivitet på Bolsønesområdet også! Kanskje de har noe i Ålesund? Ellers har jeg god erfaring med gyn.pol i Molde. Tok 5 ultralyder der under siste svangerskap, som var noe problematisk.
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Kristiansund Røntgen Institutt :-) De har dette tilbudet i hvertfall... link: http://www.krirtg.no/3d_ultralyd.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå