Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg griner av fødselshistorier, reklamer, bøker, blader, meldinger og tv programmer!!! Jenta mi er 8 mnd, og da kan det ikke være barseltårer heller... Ellers har jeg det bra, men det er ganske slitsomt å gråte overalt, av alt!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Jeg er også svært sippete for tiden-baby er 5 mnd. Ammer fremdeles og har ikke fått igjen mensen, bruker heller ikke hormonprevensjon, så kan ikke skylde på det heller. Ellers er det svært mange som blir deppa av ulike hormonprevensjoner som hormonspiral, p-piller, minipiller osv.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Bruker ingen prevensjonstyper... Blir så sliten...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Du er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Babyen min fyller snart 3 år og jeg griner av det meste jeg også:-) Tror noen av oss rett og slett bare er mer følsomme enn de som ikke gjør det. Og det er helt greit:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå