Gjest Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg jobber som lærer, og var på møte i dag ang en elev sammen med bl.a en fra PPT. Møtet ble ferdig mye tidligere enn beregnet, og jeg ble sittende å snakke litt med hun fra PPT og nevnte 4 åringen fordi vi kom enn på et lignende tema. Og søte damen gav meg masse tips, veiledning og råd! Mye jeg ikke helt hadde tenkt på selv, og masse konkrete gode tisp. Så dette skal prøves! Snakk om flaks da :-) Deilig å få litt råd fra en som er ekspert på bl.a småbarnspedagoikk og har som jobb å bl.a veilede barnehage og foreldre. Får bare håpe dette kan føre til en bedreing. Noen jobbfordeler skal man jo ha ;-)
-MtG- Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Så bra! Får håpe han får det bedre i bhg etterhvert da:)
erteposen + 4 Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Håper han trives bedre. Vi hadde en periode for en stund siden der vår da 3 åring ikke hadde det moro i barnehagen, og det er så innmari kjipt og vondt å se på. Lykke til, og ikke dumt med gode råd.
Alba44 Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Vil du dele noen av tipsene? Hadde vært fint for en førskolelærer å høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå