Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg spiser hele tiden, magen ble jo ganske flat igjen etter fødsel, men nå ser jeg nesten gravid ut igjen... Småspiser hele tiden, finner ikke noe godt brød, og heller ikke noe godt pålegg!! Hadde vi hatt det, hadde jeg jo spist mat istede for kjeks, godteri osv osv... Trenger virkelig tips! =) Helst litt sunne, enkle tips også=)
£adybird Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Dette problemet har jeg å. Vi kan ikke ha godteri og kjeks liggende hjemme, for da blir det borte med en gang. Har det og brus bare på lørdager vi... Hva med å skjære opp grønnsaker å ha liggende i kjøleskapet, så kan du småspise det i stedet. Og litt dipp... Det er jo egentlig gangske godt, men det er ikke godteri:) Om du forstår?
erteposen + 4 Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Faste måltider etter klokka, tre større og tre små mellommåltider. Ha på en vekkerklokke og bestem dagen før hva du skal spise. Proteinrik mat får meg ofte til å redusere småspisingen t.d kokt egg til frukost.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2009 Ja, men blir ikke grønnsakene litt slappe når de ligger i kj.skapet da? hehe. Elsker blomkål og dipp da! =) Men det er liksom det å få i seg MAT... Et stort måltid til frokost feks! Har ikke sjangs.. Ikke tid dårlig unnskyldning men..
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2009 Bestem dagen før hva jeg skal spise??? Oi, oi.. DET blir en utfordring, men kanskje fungerer. Prøver å planlegge middag for en hel uke, men ender alltid dårlig, fordi jeg har lyst på noe annet.. Huff.. Det med mat er IKKE lett altså!
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Ikke kjøp dritt. Kast alt. Ha bare sunne alternativer i skapet. Sånn har vi det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå