Gå til innhold

Da kommer jeg inn hit jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Koselig å se at det er et sted for oss "gamlingene" også. Jeg har en sønn på snart 18 år og ei lita tulle på 3 uker. Meg og sambo planlegger allerede nestemann, da vi ikke vil ha et "enebarn". Galskap kanskje men... Fint å se at vi er så mange modne, som ikke lar oss skremme av nattevåk, strekkmerker, hengepupper og andre "bivirkninger" av svangerskap. Føler meg mye roligere nå i forhold til sist da alt måtte skje etter boka , så nå gleder jeg meg virkelig til tiden som kommer med tulla og forhåpentligvis en til om ikke alt for lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til oss!

Syns du er sprek som planlegger ny med en 3 uker gammel baby, men jeg er jo enig med deg at to stykker vil ha mye glede av hverandre. Og takke meg til litt nattvåk og hengepupper fremfor de bekymringene tenåringer kan føre med seg :-)

Jeg har en gutt på 15 mnd og en på 12 år og to jenter på snart 16 og 18. Da er det mange ulike problemstillinger å forholde seg til, men også mye kos og kjekt. Roen med minstemann er nok lettere å finne enn da de største var små. Nå vet jeg iallfall hvor fort tiden går, og hvor viktig det er å sette pris på alle de små øyeblikkene.

Gjest amandine
Skrevet

... og jeg prøver virkelig å sette pris på de små øyeblikkene, men oppdaget plutselig at Knøttet nesten ikke blir tatt bilde av, engang... Bare med tlf....og tiden flyr! Vakkerungen som er førsteklassing skal ha matteprøve i morgen og mammaen hennes synes det går for fort!

Velkommen skal du være, her er veldig hyggelig! Her hos meg bor jeg og Gubben, Mymlen på 17.5, Vakkerungen på 6, Broremann på 5 og Knøttet på snart 5 mnd..

Skrevet

Hei på deg og velkommen hit og gratulerer med ett nytt lite velduftene nurk!

Her inne er det fint å være, koselige små epistler, deling av gleder og bekymringer :o)

Jeg har to små som jammen meg er blitt "store", EldsteMann på 6 og LilleSnupp på 4.

Gjest amandine
Skrevet

Velduftende nurk, ja, du sier noe... Verdens beste ånde har min kjære yngste sønn, jeg kan nesten stikke hele nesen inn i munnen hans og bare nyte... Og ja jeg er nok splitter pine gal he he he

Skrevet

Småttinger lukter godt ja mmmmmm, snuse snuse :-)

Jeg har en forkjærlighet for små lubne føtter. Koser meg med å nusse litt på dem når Minsten ligger på stellebordet og ellers spreller med nakne ben.

- Og tenk så lite appetittelige de blir om noen år :-/

Skrevet

Velkommen hit! Fint med nye nick på et forum som har vært litt på latsiden den siste perioden. Jeg har nesten samme historie som deg, bortsett fra at min første var bare 6 da det nye barnet kom. Allerede mens jeg var på barsel visste vi at vi skulle ha en til. Nummer tre kom da nummer to var 27 mnd. Da var jeg nesten 39. Nå er det nok hos oss :-)

Skrevet

Velkommen skal du være. Tøft å planlegge neste baby allered... Men jeg hadde også fryktelig lyst på en til da lillemor var bittebaby. DEt gikk heldigvis over igjen, og nå føler jeg meg ferdig med å ha baby.

Er 43 år, har lillemor på 19 mnd, guttongen på 6,5 år og førsteklassing, også storpia mi som er 21 og mamma til to søte små på 7 mnd og 3,5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...