Gå til innhold

sliter skikkelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i begynnelen av svangerskapet klarte jeg ikke sex fordi jeg var i så dålig form å kastetopp hele tiden.

nå da dette er åver takler jeg ikke sex.. har så lyst, men klarer d bare ikke. får så dårlig samvittighet for han har virkelig lyst.

har sex noen ganger bare for å ha d for hannes del liksom å da blir jeg på en måte liggende å håpe på at d går fort, å føler meg ikke som meg selv. vanskelig å forklare men d er helt rart. som om at jeg har sex uten at jeg vil d eller no sånt.. men jeg er jo med på d så d har jeg jo ikke. er så utrolig kjipt. vi hadde så bra sexliv før jeg ble graivd.

noen fler i samme båt? eller er d noe galt med meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk på at det er mye hormoner i sving under svangerskapet. Noen mister sexlysten, andre får så mye lyst som de aldri har hatt før. Snakk ihvertfall med samboeren din om det, slik at han forstår deg og din situasjon. Det er ikke riktig å "tvinge" seg selv til å ha sex hvis du ikke vil det, men på den andre siden er det ofte sånn for meg at hvis jeg ikke har lyst i utgangspunktet så kan jeg få det etterhvert som vi holder på. Dessuten kan du jo som et alternativ gi han en runk eller en avsugning - han blir storfornøyd og du slipper å ha dårlig samvittighet for at du ikke vil ha sex. Det funker i alle fall her i huset! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...