nr.3:) Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 då var det min tur å lure på om eg er gravid, streken er der, men veldig svaaaak.... har alltid tenkt " ein strek er ein strek", men no slår selvfølgelig tvilen inn:) men, men skal teste igjen i morra tidlig:)
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Da er vi to som skal teste i morgen ) Jeg fikk også en tydelig strek i dag, men den kom etter 5 minutter og da er den jo egentlig ugyldig....
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 En strek er en strek!:-) hehe. Da jeg testet med gutten min i magen, fikk jeg en svaaaak strek, som man virkelig måtte kjempe for å se om var der. Jeg var gravid!:-) Gratulerer isåfall!!!:-) Får krysse fingrene for at det er barn i magen din;-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har testet MYE og en strek er virkelig en strek. :-) Iallefall om du ser den blir litt sterkere for hver dag du tester :-) Sees snart inne på 1.tri da :-)
line_mor Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 min første test var meget svak tok en ny 5 dager senere å den var posetiv,så nå er jeg 5 uker på vei.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 hvordan ser en skygge strek ut?? er den svaaak blå eller bare skimtes den om man ser HARDT på den...ser dere den med ett lett blikk eller?
akicha Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Hvilken DPO er det dere får disse skyggestrekene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå