Tingeling27 Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 hei før jeg ble gravid var planen og ta en tur til syden nå på vårparten...i mai engang.. jeg vil da være 4 mnd på vei ca om alt går bra....hvordan er det og reise til syden da?? mtp mat osv...burde jeg heller holde meg i norge kanskje??
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Ikke farlig Men pass på maten, spis gjennomstekt kjøtt, hold deg unna kylling, ikke drikk springvann og undersøk om du trenger noen vaksiner ift landet du skal reise til. Fikk høre den gangen jeg reiste som gravid (5 mnd) at jeg skulle unngå klorvannet pga bakterier, men dette skal jeg ikke påstå sikkert. Kanskje noen andre kan bekrefte eller avbekrefte akkurat dette med klorvannet.
tjorven- nr 3 Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 vi har samme planene =) Å reise en gang i starten av sommeren. Men jeg har vært litt skeptisk, pga sist vi var fikk jeg blødninger der som endte i SA når vi kom hjem. Garantert ingenting med sydenlivet å gjøre, men fører til at man blir litt mer engstelig tror jeg! Jeg badet kun i sjøen og ikke i basseng! spiste bare godt stekt mat og vasket hendene ofte. fikk ingen magesjau ellers og trivdes godt i varmen!! God tur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå