Gå til innhold

Nick Cave på Norwegian Wood

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst... er det uforsvarlig 2 uker før termin?

Er det plagsomt/skadelig for babyen med høy musikk? Det er jo utendørs, så jeg kan velge å sitte et sted det ikke er altfor høyt...

Om formen er dårlig kan jeg bare selge billetten (om jeg kjøper en), men vil jo ikke risikere å skade babyen dersom det er noen fare for det...

Setter pris på innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter... :)

Noen som vet om dette er forsvarlig?

Skrevet

tror ikke det har noe å si med høy lyd over en liten tid.. babyen er jo inne i magen å, så da blir det jo dempet lidt lyden..

og om du bare sørger for at være en plads med ro etterpå så går det vel bra.. =)

Skrevet

oii da jeg leste dette tror jeg jeg trekker min forige melding tilbake..

kilde:

http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/helse/tema/1312924/tittel/gravid-paa-metalkonsert/threaded/true#visitpost20249775

Hei, jeg jobbet med konserter da jeg var gravid, og fikk klar beskjed fra legen,om å holde meg utenfor konsertlokalet når musikken startet. Dette var fordi basstonene blir såpass tøffe at det faktisk kunne føre til en spontanabort.

Tror ikke jeg ville tatt sjansen på en sånn konsert i gravid tilstand, også med tanke på trengsel i konsert området. Du burde uansett ta en prat med legen, kan jo hende han har en annen oppfatning en min.

Lykke til med magen:)

Skrevet

Hmm.. Jeg er invitert på Madonna-konsert dagen før jeg har termin, og den vil jeg så gjerne på - med mindre jeg allerede har født, da..

Skrevet

Synes du skal dra på konsert å kose deg jeg! spontanabort er virkelig ingenting å bekymre seg for to uker før termin!

Folkevett holder lenge! Du trenger jo ikke stå en meter fra monitorene! Du er tung å sliten på slutten , kommer til å være kjempe positivt for deg å få med deg noe sånt! Kroppen sier da fra om det blir for mye!

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Jeg tror jeg tar sjansen på å kjøpe billetter jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...