mamma__lita Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 er det noen som kanskje kjenner seg igjen? jeg har ei datter på snart 3 år,men den graviditeten merket jeg ikke noe av før jeg var nesten 2 mnd på vei. ingen symtomer, utenom uteblitt mens, men det tenkt jeg ikke noe over fordi jeg hadde funnet drømmetypen og levde på lykkeskyen. vi hadde sex 8.feb. (morsdagen:P) og han sendte sine soldater ut på oppdrag. han var sikker på at nå er jeg gravid, men jeg vil ikke ha før høye forhåpninger, for jeg vil virkelig ha barn nr 2=) så har ikke tenkt så veldig mye på det, men plutselig i forje uke, fikk jeg melkespreng, og nå lekker jeg litt hver dag, ikke ordentlig morsmelk, men litt blankt og litt hvit. har kjent en "boble" som har flyttet seg fra venstre til høyre og tilbake. så jeg begynte å fundere på om han kanskje har rett. men så i går, da begynte jeg å blød litt, jeg har egentlig kraftig mens, men dette er ikke sånn. å brystene mine lekker enda. er det noen som har mening om hva det kan være? plis hjelp. på forhånd tusen takk til alle=)
Scoobydoo Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Oj, så spennende!! Da jeg var gravid sist, så fikk jeg også råmelk ut av brystene, men det var et godt stykke ut i graviditeten. Men hvis dere hadde sex 8. februar og det var tidspunkt for eggløsning, så kan du jo ta en graviditetstest nå?! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå