flust Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Gurimalla så mye leker ei snuppe på 3 år har klart å opparbeide seg! Har ikke arvet etter noen heller, så jeg blir litt matt når jeg tenker på alle gavene hun har fått! I dag begynte jeg å sortere og rydde litt i lekene. Har kommet over en del leker som jeg ikke har noe til overs for, bl.a. en Bratz-dukke. Jeg liker de ikke, med sine 2 cm rundt midjen, øyne så store som tinntallerkener, og øredobber større enn hele ansiktet. Er det dårlig gjort av meg å kaste den? Jeg vet at snuppa ikke kommer til å savne den, for er den ute av syne er den også ute av sinn. Den var nemlig ikke sååå populær da hun fikk den. Hun kledde av dukka, dillet litt med den, og la den til side. Hun er mye mer interessert i puslespill, bøker, lego o.l. - heldigvis! Hva gjør dere med leker dere får? Tar dere i mot alt, og tar vare på alt?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Rydd bort en del ting (uten å kaste hvis det ikke er ødelagt) og bytt heller ut litt innimellom, når interessene endrer seg.
erteposen + 4 Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Jeg hadde nok ikke kasta leken, men gitt den t.d til fretex. Jeg plukke ut leker med jevne mellomrom. En del leker de frå i bursdag ol. er jo ofte bare søppel, og leker som er ødelagt fjerner jeg stort sett. Jeg har også to kasser i kjelleren med leker de ikke bruker lenger, og så bytter jeg litt ut. Har de for mye leker blir det bare kaos på rommet, og de leker dårligere.
Tia med 2 ♀ Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Tok stor opprydning etter jul, kastet allt som var søppel eller ødelagt. Ga bort det som ikke overhode lekes med av barna. og satt en eske i boden for å ha noe å bytte på. Alikevel har de mer en nok leker her. Når det gjelder den dokka der, hvis du er så mye imot den kan du jo gi den til noen andre, men er dumt å kaste en grei leke som ikke er ødelagt bare for at du ikke liker den. Noen andre kan jo få glede av den. Ellers så er vel bratz, barbie og andre slike dukker regnet for barn i 4-5 års aldern og noen år etter der. Så datteren din kan jo bli kjempe opptatt av slike leker etter hvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå