Mayken Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 at noe kanskje skal skje...hehehe Dobbel bolledeig står til heving. Kjøkkenmaskinen surrer sammen eggedosis til sjokoladekake, skal lage rundstykker og en annen sjokoladekake også, greit å ha litt i fryseren til etter fødselen. 8 dager igjen og nurket må gjerne melde sin ankomst i løpet av uken.
S. Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Så spennende! Ble forøvrig litt inspirert her jeg sitter, tror jammen meg jeg skal bake boller jeg og
Krepsen :) Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Hehe....jeg har akkurat satt boller til heving og tenkte jeg skulle bake en sjokoladekake i ettermiddag. Finnes det et bake-hormon montro
Mayken Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2009 Hehehe....spørs det:) Jeg har forøvrig funnet noen nye kakeoppskrifter og tenkte det kunne være gøy å prøve ut siden jeg alikevel bare går hjemme i dag. Er sinnsykt mye fint og godt inne på detsoteliv.no. Den flytende sjokoladekaken er kjempegod med vaniljeis til, og så rask å lage:) Og så går det fint an å fryse den ned og tine den opp igjen i mikroen ved behov. Skal lage 2 av den tenkte jeg, å ha til barselbesøkene.
Krepsen :) Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Har vært inne der og funnet oppskrifter noen ganger ja, de har utrolig mange gode kaker. Jeg driver også å "hamstrer" godsaker til barselbesøkene, greit å være ferdig med det på forhånd.
eplejente Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Kanksje det er en sånn 8-dager-før-termin-regel å bake?? For to dager siden da jeg var 8 dager til termin bakte jeg hele dagen! Horn med fyll, hamburgerbrød og hamburgere, wienerbrød med hjemmelaget eplefyll og i tillegg sjokoladekake! Trodde jeg var litt smågal jeg, så er så fint å se at det er flere i samme situasjon. Boller hørtes innmari godt ut. Det kan være en god ide til imorgen. Idag er jeg så trett og vil bare sove..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå