LilleSolaMi<3 Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 har termin 25 mars,men hvis jeg er like min mor og søster så kommer snuppa før,vet jo at det ikke nødvendigvis trenger å stemme,men plutselig fikk jeg litt bråangst for å få ting i hus=)er førstegangs,og plutselig så aner jeg ikke hva jeg trenger!! hehe..har jo noen ting i hus,vogn,vugge,div. dyner og sånn, klær og litt sånne småting,men om noen kan gi meg noen tips til hva jeg trenger så kom gjerne med dem=)følte meg plutselig skikkelig dum som ikke klarer å tenke hva jeg trenger!! skal på handletur til ikea i morgen og kjøpe seng og stellebord hvertfall! noe mer nyttig jeg kan ta med derfra??
74skytte Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Jeg er førstegangs jeg også, men jeg forholdt meg til den lista som ligger under utstyrsguiden her på BIM. Se i det oransje feltet. Da vi var en tur på ikea kjøpte vi stellekommode, stellemadrass vanlig kommode og badebalje. Ellers har jeg arvet veldig mye. Var på sparkjøp og kjøpte inn gulpekluter (flanell+gas). Har kjøpt inn kluter, håndkler, sengetøy og saueskinn. (Barnebutikk+kid) Se på den lista her inne du så får du litt tips. Det står en bør ha, og kjekt å ha. Vi har termin 17 mars, og ting kan skje når som helst, så jeg har begynt så vidt å pakke fødebaggen også. Fant en liste på det og. Ellers er denne bra: http://www.babyverden.no/templates/Article____29286.aspx
LilleSolaMi<3 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 okei,takk for tips, skal sjekke ut de listene=)) takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå