Mogop fikk augustgutt Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg vet at dette kan rette seg hvis morkaken liger lavt, men hos meg ligger den altså over livmormunnen. Legen var litt usikker på om dette ville ordne seg. Noen som har erfaring? Det er jo tidlig enda. Hvis dette ikke retter seg, så snakket han om litt økt blødningsfare og risiko ved blødninger etter uke 30, I tillegg ligger morkaken foran -så den ar altså ikke særlig samarbeidsvillig ;-) Ellers så alt helt strålende ut med bitteliten i magen. Håper jeg klarer å slappe litt av nå -utrolig slitsomt med all denne angsten!
2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Høres ut som meg det. Var på ul i uke 14, da lå den forran og over livmormunnen. Var på ordinær ul nå i uke 18-19, da hadde den flyttet seg. Ligger nå kun forran, så er nok store sjanser for at den kan flytte seg hos deg også.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 Fint å høre! Har ikke veldig lyst på keisersnitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå