Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Det er SÅ vanskelig å ikke gnåle høl i hue på gubben!! De fleste av venninnene mine, er enten gravide eller har fått en liten en. En del av kompisene hans har også begynt å få barn. Det er vondt og sitte og se på at den ene etter den andre blir gravid, mens jeg ikke får lov. Nå skal vi snart kjøpe sammen, og håper det kan være en liten pådriver til at vi snart kan beynne å prøve vi også, men jeg tørr jo ikke håpe på noe. Det er helt jævlig å sitte på gjerde og holde venninnenes små nurk, også kjenner man selv at eggstokken vibrerer. Men men mannfolk er jo trege og det er jo ikke fair og lure de heller, så får man vel heller bli gal da!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Kjenner meg SÅ igjen! Nå har jo jeg nådd alderen hvor mange av mine venner allerede er ferdige med sine 2 (som de fleste har som mål). Jeg har ikke engang fått starta enda. Mange av de årene som har gått har jo ikke vært pga hans vegring, men pga sykdom hos meg. Men, nå når jeg er klar, så veldig klar på alle måter så er det kjipt at han trenger "noen måneder til, fra en mnd til et halvt år"... Det halve året driver å flytter på seg, da men.... Jeg gir ikke opp håpet, men tanken på alternativet duker jevnlig opp. Som en veldig skremmende tanke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå