millere Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg er nå i 14. uke og selv om kvalmen er borte venter jeg stadig på den "overstrømmende" energien mange snakker om i 2. trim. Ut av blodprøver mangler jeg ingenting, men føler meg generellt sett sliten og trøtt... Jobber 100%, har hus (som er totalt neglisjert de siste mnd, haha) og har en 4-åring. Prøver å gå til jobben hver dag - for frisk luft og morsjon er gull. Kanskje det er det litt trøtte været? Hmmmm, hvordan er det med dere andre?
millere Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. februar 2009 Ooups, der ser dere. Ukonsentrert er jeg og. Mente ANYONE;)
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Jeg er i 15.uke og har det nokså likt som deg. Jeg er fremdeles litt plaget med kvalme, men har gått fra å være konstant kvalm til å komme og gå, så håper og tror kvalmen er på vei å gi seg i nærmeste framtid. Håper at jeg skal få litt mer overskudd og energi da. I forrige svangerskap var jeg full av energi hele veien og trente i helsestudio og spilte golf helt fram til termin. Siden nyttår har det vært svært lite aktivitet pga kvalmen. Når den gir seg helt skal jeg prøve å komme igang med litt trening igjen, for det gir i alle fall meg mer energi og overskudd..
Seb Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Hei:) Sånn har jeg det også, er i uke 15 i dag og er mye bedre av kvalmen men den kommer og går litt fortsatt. Energi er det ikke mye av til overs, men er nok for at vi jobber 100% og kommer jo hjem til en 4 åring som krever sitt. Så når kvelden kommer er det jo helt nydelig med sofakos:) Men jeg tror absolutt det har mye med været og gjøre også, har flere kollegaer og venner ikke minst som føler at ting er litt tyngre. Men nå er det ikke lenge til påske vår og SOL....mmm da får vi masse energi vettu:) Masse lykke til da, klemm fra meg og lille baby i magen:)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 merker nok litt til været også, men trodde det skulle bli bedre etterhvert? Men ligger som en vridd vaskefille på sofaen hver eneste kveld etter jobb.. Begynner virkelig å kjenne det i kroppen nå etterhvert, at jeg ikke kan pushe meg i jobben som jeg pleier.. Husarbeid?? hva er det? ;-)
Pink Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Fortsatt lov å håpe:) Jeg er halvveis, og nå føler jeg meg 'normal' igjen. De siste 2-3 ukene har jeg endelig orket å gjøre litt ekstra igjen. Det er ikke ork å vaske håret eller vaske til helga lengre. Deilig! Krysser fingrene for at det varer. Så det kommer sikkert hos deg også
Ooops I did it AGAIN Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Ikke for å ta motet fra noen, men jeg er 24+4 og min energi har enda ikke kommet tilbake. Kan sove hele dagen om jeg gir meg lov.. Men det kan jeg jo ikke;)
AdrenaLine Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Samme her. I uke 20 og fortsatt mye trøtt. Og vondt i hodet!!! Men har heldigvis energi nok til å holde det ryddig rundt meg igjen, men trening har det enda ikke blitt noe av selv om jeg håper hver eneste dag.
2 små og en undulat Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Overstømmende energi er nok mer noe folk sier når de føler seg mer som seg selv igjen. Å gå fra å konstant føle seg sliten til å få krefter til mer enn sofasliting, kan rett og slett føles helt fantastisk:) :) Når du nærmer det uke 20 vil du kanskje føler deg litt bedre, det gjorde jeg. Men noen energibunt ble jeg absolutt ikke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå