Gå til innhold

Har meldt meg inn på treningssenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og tenkte jeg skulle begynne med yoga og spinning i første omgang. Målet nå i begynnelsen er to ganger i uka.

Skal gå gjennom en time med personlig trener neste tirsdag. Så håper jeg får noen gode tips da.

Har siden siste graviditet gått jevnlig til kir.pr. Sliter masse med ryggsmerter og mange låsninger i ryggen. Det går også utover nakke og armer. I tilegg har jeg en god del kg å ta av. Og formen har vært elendig de sista åra. Så nå MÅ noe gjøres!!

Mange her inne som bruker treningssenter? Hva er populært hos dere der? Har prøvd yoga før og likte det veldg godt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert bra for deg. Skal du trene alene?

Personlig trener høres bra ut, tror det gjør mye med motivasjonen for å komme igang og fortsette når det går tregt.

Skrevet

Hvordan foregår yoga? ser for meg at det er avslappingsteknikker jeg. Minner meg om uttøying... Føles det som trening under selve yogaen? Og føles det som om du har vært på trening etter yogaen?

Er nysgjerrig på yoga. Synes det ser deilig og avslappende ut :D Tar jeg helt feil?

Skrevet

Eneste formen for trening jeg vet om som gjør at du har masse energi når du er ferdig med timen :)

Jeg har aldri vært med på yoga hvor jeg har blitt anpusten, men man fokuserer veldig på riktig pusteteknikk og hvis du legger sjela di i å gjøre det riktig merker du godt i musklene etterpå at du har trent ja.

Skrevet

Det virker utrolig spennend ut:) Sikkert bra for både kropp og sjel:)))

Skrevet

Yoga blir en ikke sånn andpusten nei, men jeg svetter veldig for det. Og er veldig tungt. Er liksom ikke bare uttøying, er faktisk veldig hardt. Og føler meg så god etter en time.. Så må nok begynne med det ja. Kan anbefales veldig:)

Jeg skal gå alene ja. Tenkte å høre å få med meg noen, men så fant jeg ut at da bruker jeg bare det som en unskyldning hvis de andre ikke skal gå til at jeg heller ikke vil gå. Så må bare stole på meg selv å gå. Min mor går også der, så hun skal dra med meg noen dager hun også på spinning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...