Gå til innhold

Skikkelig rar smak i munnen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle heldige gravide damer.

Jeg er en iherdig prøver på 6.måned, og er selvfølgelig en passe ivrig symptomjeger:-) Jeg er akkurat ferdig med el, og i dag har jeg en fryktelig rar smak i munnen. Vet at noen har metallsmak som et symptom, men det er liksom ikke det. Uansett hva jeg spiser eller drikker i dag, til og med vann, så smaker det så veldig merkelig (ikke forkjølet eller noe slikt). Har noen av dere hatt det slik? Og eventuelt SÅ tidlig etter el?

Husker ikke hvordan jeg hadde det ved forrige grav for ca 4 år siden, så nå lurer jeg om noen av dere har synspunkter?

Masse lykke til med graviditetene deres:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du

Jupps jeg hadde det ganske kjapt når jeg ble gravid og det varte en stund til kvalmen kom;) krysser fingre og tær for deg...

Lykke til...

Skrevet

Jeg har også det denne gangen... Alt smaker rart, men jeg er kvalm også da... Klarer ikke å drikke vann i det hele tatt fordi det smaker så rart. Sprøtt, men sånn er det. Håper du kommer krabbende over til 1. tri snart::))

Skrevet

Jepp, fikk også rar smak i munnen ganske så tidlig...har det enda, men blir mye bedre om jeg pusser tennene!

Tror det kommer av at man har økt magesyre som igjen fører til merkelig smak i munnen....

Skrevet

Å, kjære dere alle tre. Tusen hjertelig takk for at dere tok dere tid til å svare. Nå ble jeg skikkelig rastløs merker jeg...uff, også så lenge til jeg kan teste da....

Men håpet ble definitiv tent nå etter at jeg leste svarene deres, og ventetiden blir jo straks mer spennende!!

Så tusen takk og lykke til videre. Håper jeg kan melde meg inn her på denne siden "på ordentlig" om ikke så altfor lenge:-))))

Skrevet

Skal krysse fingrene for deg....må jo være vanvittig laang ventetid, men hold ut!!

Velkommen skal du hvertfall være den dagen + tegnet viser seg på testen! :)

Skrevet

Så søt du er! Tusen hjertelig takk! Ja, ventetid vet jeg alt om. Har tvillinger på 4 1/2, de ble laget ved hjelp av IVF-metoden etter at vi hadde prøvd selv i godt over 2 år. Vi fikk den såkalte diagnosen "uforklarlig barnløse", det vil si at de ikke fant noe galt med oss. Så nå prøver vi oss på egenhånd igjen. Føler vel langt der innerst inne at vi ikke kommer til å klare det, men håpet er jo så stort. Men vi gir oss ikke med det første, så tusen hjertelig takk for lykkeønskninger:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...