Mumsemams har født :) Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Sitter her og skal skrive søknad nå...men så er jeg usikker på hva i all verden jeg skal skrive. Noen som kan hjelpe?
¤A-09¤ Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 På jobben vår måtte jeg fylle ut ett eget skjema. Der var det spm om: - når beg permisjon? - når er termin? - skal du ha ferie i løpet av permisjonstiden, isåfall dato? - skal far ha permisjon? når? - når er du tilbake i arbeid? Tror det var de punktene som måtte fylles ut. Vet ikke om du trenger like omfattende søknad, men håper det hjelper deg litt på vei!
Ketisi Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Hei. Jeg er kommunalt ansatt, og vi bare leverer skjemaet fra NAV. Fyller ut dette og leverer det på jobb. Der er uansett punkter i det skjemaet som arb.giver skal bekrefte. Trenger ikke tenke noe mer på hele permisjonen. Får brev fra arb.giver etter fødsel om når start dato e. perm er. Permisjonen begynner å "løpe" fra fødsel. Så om du føder før termin, så mister du deler av de tre ukene før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå