selma07 og engel Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Var hos fastlege 2 ganger igår siden jeg mente at skatten sin tilstand var veldig dårlig. Sendt hjem begge gangene. Satt i gangen å gråt før jeg klarte å kjøre hjem siste gang. Legevakta på kvelden, og ullevål igjen. Skatten var dehydrert og måtte nok en gang veskes opp intravenøst... Masse stikking, røntgen, urinpose og en høyst uspiselig sykepleier som skulle tvinge beina hennes fra hverandre. Men med litt godsnakk så gjorde hun det selv... Huff huff... diagnosen blei omgangssyke, og dehydrering. Nå håper vi at det snur og at vi får en god slutt på uka:-) Pass på de små når de blir veldig slappe!! Viktig å stole på mammahjertet, for som regel så har det rett!! Ha en goddag alle sammen!!
Gjest amandine Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Kjære deg og dere! Lykke til! Sender tanker! Har liten syk niese og god erfaring med sykepleiere som burde hatt annen jobb... God god bedring!
frøydis m/ 4 Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Nå må lille skatten snart få lov å være frisk!!!!! Tross alt godt at du kom inn på ullevål og fikk intravenøst i henne. Dehydrering er skummelt, og så går det så kjapt når det først setter inn. Dumt at det finnes slike sykepleiere på jobb når man trenger noe helt annet! Heldigvis tror jeg flertallet er av annet kaliber, og krysser fingre for at dere treffer en annen hvis det blir flere turer på dere. God bedring og varme tanker!
Trollmora Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Huff a meg, nå krysser jeg fingre for at dere slipper mer sykehus på lange tider! Godt at det ordner seg, selv om man må insistere på hva som feiler en liten skatt. Go bedringsklæm til Selma og mammaen )
Maud Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Stakkars Selma og stakkars mamma! Dere har jammen hatt mye det siste året. Stor klem
Mariamin Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Argh, jeg blir så sint når jeg hører om barn som blir avvist av legen, som mener " det går over av seg selv"..... Så bra at dere kom inn på Ullevål og fikk adekvat behandling, selv med en uspiselig sykepleier. Håper dere har det bedre alle sammen:)
selma07 og engel Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2009 Takk for varme gode ord! Varmer et mammahjerte som verker... Selma er fortsatt slapp og dårlig form. Har slutta å kaste opp, men har diare nå da. Slapp og magesmerter i perioder. Men tenker at det er normalt mht at hun har vært dårlig siden natt til søndag., Spiser litt og vi nøder i henne drikke! Jeg synes det her er helt jævlig for å være helt ærlig!! Skummelt og ekkelt å oppleve sånne ting!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå