Gjest -lilly- Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Hvorfor i all verden har de ikke laget DVD med Dora utforskeren (sendes på barnetv hver tirsdag)? Har en gutt på 4 år som er helt hekta....hehe =)
Løven,fisken og vekten Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Helt enig;))Hehehehe Min datter er også helt hekta=)
murmelmamma Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 http://www.allaboardtoys.com/dora-the-explorer-videos-music/
Gjest -lilly- Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Takk for linken murmelmamma, men det er vel bare på engelsk?
Glad_mor_85 Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Sønnen min på 3 1\2 er også hekta. hehe. Vi har laget en ryggsekk og leker Dora og Boots og Rappo hele tiden;) "Jeg er kartet, jeg er kartet, jeg er kartet, jeg er kartet." "Ryggsekk, ryggsekk" HAha, har det på hjernen :0)
polarn & pyrene Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har letet lenge etter det her i Norge. Vi bodde i sverige når jenta ble født og kjøpte 5 dvd med dora på, men de er jo da på svensk m/engelsk. Men jenungen bryr seg ikke, men det er jo sikkert for at hun kan svensk selv da. Kommer sikkert her etterhvert også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå