desemberjenta06+spire Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Vi lurer på om vi skal ta en langhelg til Praha, jeg og samboeren min :-) Noen som har tips til hotell, hvor man bør bestille reisen osv. ?
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Har vært der 3 ganger og rett og slett elsker den byen! Vi bestilte hotell gjennom denne siden: http://www.a-prague.com/ De var utrolig hjelpsomme og hyggelige og vi fikk et supert hotell (dessverre husker jeg ikke hva det heter). Bestill i gamlebyen, det er som å bo i et eventyr! Et lite tips: Finn en pub som heter U Fleku og stikk dit. Levende musikk, hjemmebrygget øl og upåklagelig stemning God tur!
desemberjenta06+spire Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 Da skal jeg gå inn på den siden å titte ! Takk for tips :-)
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Tror det er en nettside som heter verdere.com hvor man kan bestille hoteller. Vi gjorde det. Praha er delt opp i seksjoner. Prague 1 er sentrum, og så kommer Prague 2, Prague 3 osv osv. Vi bodde i Prague 2. Brukte 15 minutter å gå ned til sentrum, noe vi syntes var helt ok. Har hørt om trafikk problemer hos dem som bori Prague 1 - men det varierer nok fra hotell til hotell. Anbefaler at du ikke bor lenger vekke en Prague 2. Lykke til - Praha er en flott by. Maten er god, og drikken er billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå